Zdroj: https://www.zsstraz.cz/web/index.php?a=4126  •  Vydáno: 28.11.2017 17:39  •  Autor: Jaroslava Pachlová

Dvanáctý MyslIQ

Jak jsme nezabloudili a poradili včelce, jak se dostane domů

Dnes jsme se rozdělili do dvou skupin. Každá měla na svoji část čas 45 min., tzn. klasickou jednu školní hodinu a poté se skupiny vyměnily. V dnešních úlohách jsme se zaměřili na orientaci v ploše a prostoru.

I. Bee-bot

Úkol: Bloudění s včelkou aneb programování s Bee-botem

Programovatelná robotická hračka včelka Bee-bot je digitální interaktivní pomůcka na rozvoj logického myšlení, prostorové představivosti a plánování. Je vhodná pro výuku základů programování, informatiky a matematiky.
Na fotografiích a videu se můžete podívat, jak děti při kroužku plnily různé typy logických úkolů s včelkou Bee-bot

II. Labyrinty

Úkol: Najít cesty v bludištích - pracovní listy

Ani tužka dnes nezahálela při proplétání se bludišti na papíře a hledání správných cest.

Po splnění úkolů si děti dohrávaly vzájemné partie v dámě či si individuálně zkoušely hlavolamy z naší nabídky.