Mapa školy 4 - Vztahy
Jak dopadlo dotazníkové šetření, kterého se účastnili všichni žáci, rodiče, pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci školy?
Další hodnocenou oblastí byly vzájemné vztahy mezi jednotlivými zainteresovanými skupinami.
Vztahy učitel - žák
Učitelé
- jednáme s žáky korektně a bereme je jako partnery
- mají výhrady k chování žáků vůči učitelům
Žáci 1. st.
- ví, že u učitele najdou pomoc a radu
- mohou se obrátit na kohokoliv
U žáků 2. st. nebyly odpovědi na otázky k této problematice jednoznačné
Vztahy žáci - žáci
Žáci 2. st.
- hodnocení vztahů ve třídě má u jednotlivých ročníků vzestupnou tendenci (u 6. nejmenší, u 9. největší) - více než 3 body ze 4
Žáci 1. st.
- 83% má ve třídě kamaráda
- vzájemné hezké chování v rámci třídy hodnotí děti mezi 1,59 a 2,43 body ze 3 (nejméně 1. roč., nejvíce 5. roč.) - v 1. ročníku jsme během školního roku řešili nevhodné chování žáka vůči spolužákům, do jednání s matkou žáka byli zapojeni také rodiče ostatních žáků
Učitelé
- někteří žáci občas někoho zesměšňují
Rodiče
- hodnotí vztahy mezi dětmi ve třídě mezi 2,44 a 3,12 body ze 4 (nejméně 1. roč., nejvíce 7. roč.)
Vztahy učitelé - učitelé
- učitelé hodnotí kladně vzájemné vztahy i spolupraci při plánování výuky a při její realizaci
Vztahy rodiče - učitelé
Rodiče
- spokojenost s chováním učitelů k rodičům hodnotí na škále 3,31 až 3,88 ze 4 b.
- 81% rodičů je spokojeno s řízením školy
Vztahy učitelé - vedení
- 80% pedagogů uvádí, že vedení oceňuje jejich práci
- 53% má možnost zasahovat do rozhodnutí týkajících se chodu školy
- 100% je spokojeno (či spíše spokojeno) s organizací a chodem školy
Autor: Hana Pilařová Vydáno: 1.7.2014 9:29 Přečteno: 18442x |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.