Archiv
Výpis z archivu za období 6.2014 :Co připomíná mapa ČR...
Podívejte se, jakou představivost mají děti ve školní družině
Aktualizace s příspěvkem od našich slovenských kamarádů
Procvič si převody jednotek
Procvič si převody jednotek
Po tabulce v osmisměrech
Páťáci se zase na chvíli vrátili k textovému editoru a tentokrát se věnovali tabulkám. Vyráběli osmisměrky.
Cestování po ČR
Jeďte na výlet doporučený osmáky.
Jídelníček na týden 2. 6. - 6. 6. 2014
Síla magnetu
Magnetické sochy a nejen to...
Kouzelné chobotničky
Možná kouzelné na první pohled, ale jinak se jejich pohyb dá čistě vědecky vysvětlit. Podívejte se, jak zvládli rozpohybovat chobotnice i prvňáčci.
Úspěšná Cvrčkiáda
Ve čtvrtek 5. 6. se ve Stříbře konala tradiční Cvrčkiáda - soutěž v atletické všestrannosti žáků 1. st.
Týden od 2. 6. do 6. 6. 2014
Mistr Theodorik - výsledky výtvarné soutěže
V jarních měsících jsme zasílali výtvarné práce do soutěže Mistr Theodorik, kterou již tradičně vyhlašuje zámek v Boru. A tady jsou výsledky.
Vady zraku
Odkazy k učivu
Jídelníček na týden 9. 6. - 13. 6. 2014
Znovu do Poděbrad
Na konci dubna jsme se čtvrťáky navštívili Poděbrady (dubnový článek). Po GO kurzu jsme se do Poděbrad vrátili a ještě jsme na tomto tématu chvilku pracovali.
Není mobil jako mobil
Co víme o rovnováze...
Pirátské čtení
Čtenářské vyplnění siesty po obědě
Týdny od 2.6. do 20.6
Obrázky z písku
Pláž, drobný písek, lodě, ryby, pohoda a z toho všeho se dá udělat vzpomínka ve formě poutavého obrázku
Víťazi Národnej súťaže eTwinning 2014
Úspěch projektu Ostrovy objevů na Slovensku
Nové knihy a provoz o prázdninách
Týdny od 2.6. do 20.6
Jídelníček na týden 16. 6. - 20. 6. 2014
Papírová flotila
...pluj, lodičko, houpy hou, nerozbij se o kamení, vlny ať tě nezvrhnou.
O poklad korzára Heřmana
Kdo si vysloužil nejvíce mincí? Kdo má největší poklad? Kdy bude "vyplácena" odměna?
Pokud chcete znát odpovědi, klikněte dál...
Sady sešitů pro školní rok 2014/2015
V úterý 17. června přijede paní Hadačová se sadami sešitů pro nový školní rok. Pokud jste sešity ještě nezaplatili, vybavte zítra dítě penězmi. Pokud hodláte nákup sešitů řešit později nebo jinak, projděte si přiložený seznam.
Soutěž Příběhy 20. století
Takové malé promo jedné zajímavé soutěži. Najde se u nás ve škole někdo, kdo se zapojí?
Škola plná chobotnic
Hračky plné energie aneb fyzika hrou
Mezinárodní pošta
Balíček z Ilavy skrýval mnoho překvapení
Pošta na obzoru
Dneska měli pošťáci napilno v Čechách i na Slovensku
Jídelníček na týden 23. 6. - 27. 6. 2014
Loďka našeho života
Plachty a kontejnery = co nás povznáší a co nás tíží
Pirátská škola
Tento týden jsme se vrhli na kooperaci a formou třídního projektu stihli zopakovat učivo i užít si zábavu.
Pirátská škola
Tento týden jsme se vrhli na kooperaci a formou třídního projektu jsme si stihli zopakovat učivo i užít zábavu.
Atletický čtyřboj
aneb sportovala celá škola.
Cesta do neznáma
Jak to vypadalo při loučení s IX. třídou?
Mapa školy 1 - Cíle školy a jejich naplňování
Jak dopadlo dotazníkové šetření, kterého se účastnili všichni žáci, rodiče, pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci školy? Návratnost dotazníků byla ve srovnání s ostatními školami, kde průzkum
probíhal, vysoká - pohybovala se mezi 89,4% (rodiče) a 100% (správní
zaměstnanci).
První hodnocenou oblastí byly cíle školy a jejich naplňování. Jak odpovídaly jednotlivé kategorie?
Mapa školy 2 - Vzdělávací program, výběr školy a spokojenost
Jak dopadlo dotazníkové šetření, kterého se účastnili všichni žáci, rodiče, pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci školy?
Dalšími hodnocenými oblastmi byly školní vzdělávací program, výběr školy a spokojenost se školou.
Tip na prázdninové výlety aneb Zachraňte duhu
Déčko, dětský kanál České televize, pořádá o prázdninách soutěž v hledání schránek v přírodě a na turisticky atraktivních místech po celé České republice. Najděte pět barevných symbolů a zařaďte se tak do soutěže o 10 tabletů, 100 stolních her a 1000 sáčků duhových kuliček!
Mapa školy 3 - Kvalita a forma výuky
Jak dopadlo dotazníkové šetření, kterého se účastnili všichni žáci, rodiče, pedagogičtí i nepedagogičtí zaměstnanci školy?
Další hodnocenou oblastí byla kvalita a forma výuky.